Wednesday, October 21, 2009

Jolly Christmas

Så er vi tilbage ved julekortene....
Her har jeg lavet et kort i "højformat" hvor jeg har brugt to forskellige embossing folders - én til baggrunden med snefnug og en til sneen, som egernet sidder i. Stemplerne jeg har brugt er fra det lille sæt "Birdhouse tag", Jolly christmas og "Whoo loveds you". Jeg har brugt sølv ink på en svamp på baggrunden for at få et lidt vinterligt look og liquid pearl på taget!
Tak for alle jeres søde kommentarer! Ha´ en fantastisk aften :0)
One more christmas card............. I have been using 2 embossing folders for this card. One for the background with the lovely snowflakes and one for the snow where the cute little squirrel is sitting. Added some silver ink with a spong for the winter look and liquid pearls for the roof!
Thanks for all your lovely comments - Have a lovely evening :0)
Sanne

11 comments:

Jette / ma11edina said...

Wow, det her er jeg helt vild med. Hvor er det flot med de embossede baggrunde, og flot med frosthimlen. De stempler er altså også for cute ;-).
Ønsker også dig en god - og rolig ;-) - aften.

Jette / ma11edina said...

Wow, det her er jeg helt vild med. Super flot med de embossede baggrunde, og den frosthimlen med glimmer er rigtig godt lavet. Og ja, de stempler er da for cute ;-)
Ønsker også dig en dejlig - og rolig ;-) - aften.

Karina Beck said...

Lækker julekort. Søde detaljer. Det fuglehus of fugl er bare så cute.

Jacqueline said...

This is really goreous!! What a lovely winter atmosphere!

Heidi Ann said...

Hold da op Sanne, syntes ellers jeg tjekker din blog næsten dagligt, men der var da lige et par indslag jeg var gået glip af.. Super flotte kort du har lavet med det karton fra brugsen, det gir en god effekt at stemple med hvid derpå.. Og græskar kortet er da også helt fantastisk, og hjemmelavet helt fra bunden... sejt.. Julekortet med de embossede baggrunde, og den søde fugl er jeg også helt vild med (ret svært ikke at gentage sig selv når man kommenterer på så mange... ;o) I korte træk, lækkert arbejde ;o)
Sjovt du skriver at i bor tæt på det skyderi på Strandvejen (eller, ikke på den måde sjovt) Men da jeg hørte om det, tænkte jeg faktisk på dig, da jeg vidste du boede der... Kørte faktisk forbi dig forrige weekend.. Eller det må jeg ha' gjort, da vi kørte fra Skovshoved og ind til kbh langs strandvejen.. hihi.. Elsker det område, for 5 år siden arbejdede jeg i en vuggestue i Ordrup, og gik senere på seminariet på Strandvejen...
Kan godt forstå i er rystede over skyderiet, det er ikke sjovt når det kommer så tæt på... Bare de kan nøjes med at skyde på hinanden.. Men det smutter jo desværre en gang imellem...
Nå sikke en stil.. hihi Ha' en god aften..Nu ses vi jo snart ;o)
Kh HeidiAnn

Pia said...

Sødt kort Sanne. Det er en flot baggrund du har fået lavet med glimmer :-) Ha en god aften! :-)

Vanessa said...

This is so cute! A perfect card! Love the embossed background for this! Super!!

Hugs,
Vanessa

Alice said...

This is super duper cute Sanne!!!! I love this so much!!

Virginia L. said...

I love the subtle beauty of the background. What a delightful card, Sanne!

Jane said...

How ADORABLE!!!

Heather Maria said...

This is such an adorable card Sanne. The textured backgrounds are beautiful and love the snow topped birdhouse.