Wednesday, October 14, 2009

Nye cling stamps

Cling stamps "Butterflies" / CQ130
Efter et par dage med huset fyldt af gæster og ingen tid til kreative sysler, har jeg nu endelig fået taget hul på mine nye cling stamps fra Hero Arts. Det er de første clings jeg har købt og jeg var spændt på at prøve kvaliteten af dem. Som alle HA stempler er de SUPER!
Stempelsættet "Butterflies" indeholder 3 skønne sommerfugle med et super flot aftryk! Jeg har farvelagt med Promarkers i sarte farver. Pastellerne passer godt til kraft, synes jeg!
...og her et lille cirkelkort "Thinking of you" Helt enkelt i hvidt og kraft. Got my new cling stamps "Butterflies" the other day - wow....... the stamps are awesome! It´s actually my first clings so I were anxious to try them!
Enjoy your day and thanks for stopping by!
Sanne

11 comments:

Hellemor said...

Ej Sanne, hvor er du heldig at få fingerne i de nye sommefuglestempler. De var desværre udsolgt ved Pia, da jeg skulle bestille. Håber at de kommer hjem igen.
Det er nogle rigtig søde kort du har lavet. Sommerfuglene er så flot farvelagt. Hvilke muligheder der er i de sommerfugle.

Heidi Ann said...

Wauuu, flere sommerfugle... mums.. = nye behov.. hihi.. Som altid super søde kort..

Heidi Ann said...

Wauu, super søde sommerfugle... = nye behov igen.. hihi Som altid rigtig flotte kort du laver Sanne..

Jacqueline said...

Looks like you are enjoying your new clings - that butterfly looks gorgeous on your cards!

Helle Sahl said...

Super flotte kort og de stempler bliver måske de nye klassikere som den anden sommerfugl. Nydeligt

Pia said...

Super flotte kort, Sanne. De er perfekt til farvelægning :-) Kan godt lide dine pastelfarver.
Jeg har lige farvelagt 12 af den lille sommerfugl til ATC swap!! Hard work!

Alice said...

wow! your butterflies are so pretty Sanne! love how you colored them!!!! beautiful cards!!

Suzanne C said...

Adorable use of the clings! Love the colors on your butterflies. So soft and lovely!

Stamping Cafe said...

Gorgeous cards and gorgeous coloring, Sanne!! That butterfly look amazing on your card, love both of them! Have fun!!

Vanessa said...

Love these!!! So gorgeous and beautiful!

Hugs,
Vanessa

Jane said...

ADORABLE!!! I can't wait to get my hands on that cling!!!