Sunday, June 13, 2010

Birthday girl

....hvor er det længe siden! Jeg har alt for få timer i døgnet for tiden så der har ikke været megen tid til at være kreativ. Og jeg har heller ikke været på blogbesøg længe - sorry!

Igår fik jeg dog tid til at få lavet et par kort med nogle af mine nye stempler. Dette fødselsdagskort er et af dem. En af nyhederne fra Hero Arts og hos Kreative Fornemmelser er stempelsættet "Kiss from the sun" - det er da bare for cute!

Jeg håber der også idag bliver tid til at finde stemplerne frem. Vejret indbyder jo ikke ligefrem til aktiviteter udendøre :(

Ha´ en hyggelig søndag allesammen!
Sanne




Hi guys! It has been soooooooooo long time since I have had time for blogging and stamping. Sorry for not visiting your blogs lately hope I will catch up some of the visits today!

Well, yesterday I had a couple of hours for stamping. Made this birthday card with my new stamps "Kiss from the sun" - aren´t they just too cute? I hope I will have time for cardmaking today, too. The wether is like autumn today - where is the summer?

Enjoy your "Sun"day!
Sanne

19 comments:

Dawn T said...

A very cute card Sanne.. thanks for taking the time to visit my blog... I do appreciate your sweet comments

Karina Beck said...

Flot enkelt kort. Det stempelsæt er bare så sødt. Uha endnu et nyt behov ; )
God kreativ søndag til dig.
Jeg vil trods vejret vove mig ud og se min søn spille fodbold ; )

stampingandstitching said...

Sanne, this is adorable! I love your design and the pps you have used! That set is so cute. Hope you get lots of crafting time soon!

Alice said...

love seeing your cards, Sanne! =) so cute!! love the cloth line!! very sweet card!! take care and hope you have a wonderful Sunday! =)

Jette / ma11edina said...

Dejligt at se nyt fra dig igen:), men kender godt det med tiden!!
Super sødt kort, dejlige dushede farver! Det stempelsæt var også et "must have" for mig ;)
God kreativ søndag til dig :))

donna mikasa said...

Hi Sanne! Love your little clothesline! I love the kraft clothing on the bright background--so cute!

CinnamonSally said...

Hi Sanne, I have really missed visiting your blog this last week. I always love your inspirational cards. Guess what we have become crafting twins check thisout. How funny!!We must have been thinking alike yesterday!

Arlene said...

Love your card - the real string clothes line is a great idea.

Here's hoping you get some more crafting time in.

Barb said...

The weather is the same here in Minnesota, Sanne! YUK!! Love your card! Definitely helped me smile today! :)

Dotty Jo said...

How pretty, love all the dots on your card Sanne. I think we had a brief glimpse of summer earlier today but now it is dark, rainy and thundering! Jo x

Deirdre said...

Sanne, fab fab fab.. love it.

Heidi said...

Rigtig sødt kort - var så heldig Helle købte dette stempel såååå jeg har det jo også næsten gggg

JA - hvad ligner det at der kun er 24 timer i døgnet gggg jeg savner a og til lidt flere eller tænk hvis arbejd kun hed 4 dage om ugen wawww - det tror jeg jeg stemmer for

Tiffany Ervin said...

So fun! Love this cute and sweet card, can't wait to play with this set too!

Mette W. Sørensen said...

Total cute kort, er vild med vasketøjet :-)
Det er også evigheder siden jeg har været rundt, men har egentlig nydt lidt at "holde fri". Men nu er jeg snart klar igen og glæder mig til at få tid til at scrappe.

Helle Kjul said...

Rigtig sødt kort Sanne - dejlige farver.

Helle Sahl said...

Hvor er det bare skønt det kort. Elsker jo farverne og jeg tror nok det stempelsæt er mit yndlings for tiden.

Cyber-energikram til dig

Hellemor said...

Hej igen Sanne. Hvor er det dejligt at høre fra dig. Dejligt at hilse på dig igen til Skaga Scrap. Jeg er glad for at du gider at tage her over. Håber at du ikke var alt for træt til din søstersw fødselsdag.

Jeg har savnet dine skønne kort. Det er et sødt kort du har lavet. Det er da sommer og sol.

Knus Helle

Suzanne C said...

This is adorable! Love the clothesline.

Jill said...

SO cute! I love that bright sun! These images look great against that cheery polka dot pp you chose!