Saturday, February 19, 2011

Medlem af Kreative Fornemmelsers Design Team :)


Det er ganske vist.................. 
Jeg er blevet officielt medlem af Kreative Fornemmelsers design Team!



Jeg er både glad og stolt over at indgå som medlem af Pia´s design team. Jeg glæder mig meget til at arbejde sammen med dygtige, søde Karina og to andre - endnu ukendte - kreative piger! Har du lyst til at indgå i teamet har du stadig mulighed for at kontakte Pia - deadline er den 23. februar :)

Jeg har fulgt Pia´s idé med Kreative Fornemmelser helt fra starten, havde næsten lige så mange sommerfugle i maven da netbutikken blev en realitet, og var da også første kunde i butikken ;)

Siden er det blevet til mange, mange gode og sjove oplevelser sammen med min søde veninde Pia omkring Kreative Fornemmelser. Senest vores tur til Los Angeles og the CHA, som var en kæmpe oplevelse! Jeg er vild med stilen og varesortimentet og glæder mig til vores fortsatte samarbejde.

Jeg har lavet kort i rigtig, rigtig mange år, men først for et par år siden, da Pia demonstrerede Hero Arts stempler for mig, begyndte jeg at lave den slags kort jeg laver nu. Jeg er VILD med Hero Arts og glæder mig også til at lege med de nye stempler fra Lawn Fawn :)

Kreative hilsner
Sanne

13 comments:

Dorte said...

Hej Sanne

Stort tillykke med udnævnelsen. Den var regnet ud at det blev dig med alle de smukke Hero Arts kort du har kreeret. Jeg glæder mig til at følge dig og de andre DT medlemmers flotte kreationer.

Dotty Jo said...

Congrats Sanne! Jo x

CinnamonSally said...

Hi Sanne, huge congratulations on your design team position, I am so happy for you.
Hugs
Sally

Heidi said...

Stort tillykke til dig søde, men syntes du er selvskrevet gggg SÅ dejligt for Jer begge og glæder mig til at se hvad mere af skønne ting du får tryllet frem - i er ind til nu et SUPER team :)

Knus

Brenda said...

Ok, was this a trick blog?! I tried to figure out what you were saying, it looked like you were excited about something, maybe a designer position! And now from Sally's comments I see I was going in the right direction! WOw! Great news! Have fun! I love your beautiful card today Sanne! Great how you used the background stamp and that little window!

Karina Beck said...

Selvfølgelig er du en del af Kreative fornemmelsers Design team. Du laver sådan nogle flotte kort.
Jeg glæder mig til at arbejde sammen med dig.
Knus
Karina

Jette / ma11edina said...

TILLYKKE Sanne! Og selvfølgelig er du en af Pias kreative designere....for mig var du selvskrevet *S*, du laver om nogen de fedeste kort, og du var også blandt mine oplagte DT-emner ;. Jeg glæder mig som altid til at se hvad du disker op med, det er altid inspirerende at besøge dig og bloggen. Knus Jette

Helle Sahl said...

Det er da klart du er en del af Kreative fornemmelsers Design team. Jeg glæder mig til forsat at blive inspireret af dine smukke kort. Et stor tillykke.

Knus

Barb said...

I'm with Brenda on this one. Don't think I've ever seen you do a post in any other language but English. I assume from other comments that I should say congratulations to you! And it looks like it's for Pia's design team? How fun! Your card today is just lovely!

lam said...

Stort TILLYKKE med udnævnelsen, jeg troede faktisk allerede du havde titlen, for for mig har du altid være en del af kreativ fornemmelser. Glæder mig til at se endnu flere af dine skønne kort

stampingandstitching said...

I just put your post into Google translate - big congratulations on becoming part of Pia's DT, you'll do a wonderful job! Your card is gorgeous!

Alice said...

this is beautiful, Sanne! such a pretty design. love the window and the little bird! and congrats on the DT spot!! =) so excited for you!

Suzanne C said...

Congrats! Lovely window card. Sweet bird!